Śmieci

WOW! I found some awesome stuff in the garbage.
Brian Griffin o tym, co można znaleźć wśród śmieci
A po co śmieci do koszy wyżócadź? To jes ża-al i jeżdże noopskie!!! I nie jezd pro a ja hce bydź pro! Jag wyżudze na ulidze to bede miał rezpekt u koleguf!!!!!!11111!!!11!
Typowe dziecko neo zapytane o wyrzucanie śmieci do koszy
Przecież to i tak to wszystko spłonie.
Przeciętny obywatel o śmieciach i ich recyklowaniu

Śmieci – ogół przedmiotów, których przeznaczeniem jest bycie wyrzuconym lub przetworzonym w ramach recyklingu. Szeroko wykorzystywane w przemyśle spożywczym jako dodatek do mięsa, pierogów oraz pieczywa.

Podział[edytuj]

Kto tam?

Śmieci zasadniczo dzielimy na:

Ostatnio modne jest tzw. segregowanie odpadów, czyli, prościej mówiąc, wrzucanie szkła do szkła, plastiku do plastiku itp. a reszty – do śmieci właściwych.

Ciekawostki[edytuj]

Uważaj, gdzie śmiecisz!
  • Wiele międzynarodowych korporacji wykorzystuje śmieci jako materiał do budowy biurowców lub innych wieżowców. Szacuje się, że sam budynek ONZ jest zbudowany w 70% z przetrawionych opakowań po chipsach.
  • Menele często zbierają szkło i makulaturę, aby mieć na tanie wino.
  • Badania dowodzą, że ponad 123,49% dzieci ze szkół podstawowych oraz młodzież ze szkół gimnazjalnych wypCenzura1.svgala śmieci na jezdnię bądź chodnik.

Przypisy

  1. Czasami również nową

Crystal Clear app ksirtet.svg To jest tylko zalążek artykułu o jakimś przedmiocie. Jeśli nie boisz się tego dotknąć – rozbuduj go (artykuł, nie przedmiot).