Źle skategoryzowany artykuł

To niechcący...

Cześć. Witaj w źle skategoryzowanym artykule. Czy mógłbym Ci zaproponować lampkę wina? Och, nie przejmuj się psem. Jest stary i ślepy, nic ci nie zrobi. Teraz pewnie wszedłeś tutaj przez przypadek, podczas korzystania ze wspaniałego systemu kategoryzacji haseł Nonsensopedii. Widzisz, robimy taki eksperyment; jak wiele kategorii możemy dodać do tego artykułu zanim jakiś admin go usunie (zakładamy, że zapewne kilka się uda)?

Pewnie się zastanawiasz, co robią ci admini, że ten artykuł się jeszcze uchował. Pewnie jadą na ręcznym na swojej kanapie, jedząc ciastka z Biedronki i oglądając stare odcinki Mody na sukces. Znam ich dobrze i jest duża szansa, że właśnie to robią. Hm... Chcesz jeszcze jedną lampkę wina? Poczekaj chwilkę, skoczę do kuchni.

O, proszę. To jest bardzo dobre. Nie znam się na winach, ale to pochodzi z Mołdawii, bardzo dobry rocznik. Przynajmniej tak mówili w sklepie. Według mnie świetnie komponuje się z łososiem. No tak. Nieczęsto miewamy tutaj gości.

Co? Wychodzisz? Nie, nie! Poczekaj. Nie mógłbyś zostać nieco dłużej? O, dzięki. Chciałbyś wiedzieć, gdzie pracuję? Jestem ankieterem. Nie siedziałbym tu za darmo jako wolontariusz.

A gdzie ty pracujesz?
Zagłosuj poniżej. Wyniki zobaczysz po oddaniu głosu.
Aby zobaczyć wyniki, musisz najpierw zagłosować.
Oddano już 20 głosów od założenia ankiety dnia 14:52, 17 cze 2018.
poll-id 8CB8D42A11509320FD4DC5E146C1815C

Tak myślałem. Muszę przyznać, że jesteś fascynujący.

Och, nie, nie, nie, nie, nie! Nie! Nie to miałem na myśli. Lubię cię, ale to wszystko. Jeszcze jedną lampkę wina? Jak mniemam to mołdawskie chyba ci smakowało, prawda?

...jesteś taką pociągającą osobą, siedzisz przed komputerem, uderzasz tymi zwinnymi palcami w klawiaturę...

Czy powiedziałem coś nie tak? Czekaj, nie odchodź! Jestem bardzo, bardzo samotny! Pamiętaj o tym! Zawsze będę tu na Ciebie czekać!... Och... Czy ja się kiedykolwiek nauczę trzymać język za zębami...

CC some rights reserved.svg