ATM Rozrywka

Szwagier przyjechał w odwiedziny!

ATM Rozrywka – siostra Grupy ATM i szwagierka Polsatu. Stacja pokazywana w naziemnej telewizji w Polsce. Zajmuje się głównie pokazywaniem reklam i tego, co pokazał już Polsat. Pokazuje też filmy z lat 70-tych, 80-tych i 90-tych XX wieku, które co jakiś czas się powtarzają. Oprócz standardowego programu pokazują tam jeszcze rzeczy rodem z paranormalne.pl – dokumenty o duchach, kosmitach i starożytnych Egipcjanach, którym pomagali kosmici.

Seriale raz pokazywane, a raz nie

  • Świat według Kiepskich – perypetie bezrobotnego intelektualisty inaczej, który kombinuje „jak zarobić, a się nie narobić” (stare odcinki), pije wódkę z Marianem Paździochem (nowsze odcinki) lub kłóci się z Jolaśką o frytkownicę (prawie najnowsze odcinki).
  • Szpital na perypetiach – pierwowzór Daleko od noszy. Od dawna tego nie widziano. Ci, co to jeszcze pamiętają mówią, że wtedy doktor Kidler miał na imię Lucjan.
  • Daleko od noszy – chamski plagiat powyższego opowiadający o dzielnych lekarzach walczących z najróżniejszymi straszliwymi chorobami, na przykład chorobą szalonych krów, czy rozprzestrzeniającą się w szalonym tempie trzeźwością. Jak nic ciekawego się nie dzieje to widać kukułkę lub siostrę Basen popijającą szpirytus.
  • Daleko od noszy 2 (wg Comedy Central – „Jak poznałam waszego Kraśnika”) – kontynuacja wyżej wymienionego. Oprócz tego, że siostra Basen wzdycha do doktora Kraśnika, jej mąż-salowy ją zdradza, a Kidler jest z dużo młodszą od siebie panią adwokat, nic się tam ciekawego nie dzieje. No, może poza tym, że od pierwszego odcinka wszyscy pracownicy zostają ordynatorami, a Łubicz – nadczłowiekiem super-ordynatorem.
  • Daleko od noszy – szpital futbolowy – odgrzewany na starym oleju benzynowym kotlet. Tym razem lekarze opiekują się piłkarzami, a Kidler chce wepchnąć swojego bratanka Jana Kidlera vel. Idziego Kulawika do ekstraklasy, aby jego brat się nie czepiał, że mu nie oddał pieniędzy, które pożyczył mu na Daewoo Matiza.
  • Duża przerwa – przedstawia jakże ciekawe zajęcia nauczycieli na przerwie, jak odprawianie mrocznych rytuałów, czy słuchanie black metalu w toalecie.
  • Czego się boją faceci, czyli seks w mniejszym mieście – serial o facecie, któremu nigdy nic się nie udaje, nawet samobójstwo, dzięki czemu zostaje pierwszym w historii seryjnym samobójcą.
  • Fala zbrodni – serial o polskich komandosach walczących z ruską mafią nielegalnie sprzedającą nadgryzione ziemniaki i nielegalną w Rosji pietruszkę.
  • Rodzina przestępcza zastępcza – podobno serial komediowy. Opowiada o adoptowanych czarnych, żółtych, cygańskich i rudych dzieciach u rodziny Kwiatkowskich i debilnych bardzo mądrych pomysłów Alutki u niemiłosiernie bogatych Kossoniów.
  • Peep Show - brytyjski serial o dwóch facetach, którzy próbują wyrwać laskę, ale im nie wychodzi.
  • Plebs - Serial o jak sama nazwa wskazuje plebsie, tyle że ze Starożytnego Rzymu.
  • Doktor Martin - Serial opowiadający o chamskim lekarzu z angielskiej wsi, który musi użerać się z bandą zjebanych pacjentów przychodzących do niego z bólem dupy lub siniakiem.
  • Czarna Żmija - Inna wersja Jasia Fasoli.
  • Detektoryści - Kolejne brytyjskie arcydzieło opowiadające o dwóch facetach szukających skarbów. Potrafi lecieć przez pół dnia.
  • Pielęgniarki - Takie Trudne Sprawy, tyle że o pielęgniarkach.
  • Słoiki - Paradokument o ludziach ze wsi, którzy przyjechali do Warszawy i mają problemy życiowe.
  • Małolaty - Kolejny paradokument, tyle że o zjebanej młodzieży z problemami.

Serie filmów

  • Lody na patyku – opowieść o izraelskich kolegach, według których odsłonięcie kolana, a nawet kostek u nogi oznacza nagość.
  • Policyjna opowieść – seria o tym, jak Jackie Chan bije się z innymi. Czyli pomagamy zarabiać Chińczykom.
  • Wycieczkowicze - film opowiadający o Czechach, którzy pojechali na wakacje. Jednym słowem komedia o gejach, czeskich Januszach i masturbacji.
  • Weselna Polka - Trudne sprawy Niemca, który przyjechał do Polski.

Teleturnieje

  • Awantura o kasę – teleturniej, który prowadzi Krzysztof Ibisz. Tam starsi panowie i ich żony kłócą się o swoje emerytury.
  • Gra w ciemno – także prowadzi nasz wiecznie młody Ibisz. Gracz posiada koperty, których zawartości nie zna. Musi po prostu strzelać albo zdać się na opinię osoby towarzyszącej – tej, którą przy pomocy topora przytargał, aby doradzała mu, co robić. Zazwyczaj i tak przegrywa.

Crystal128-tv.svg To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny kinematografii. Jeśli nie używasz słowa „kamerować” – rozbuduj go.