Aborcja

Skocz do: nawigacja, szukaj
Nagrobek.svg
Black Ribbon.svg
Z głębokim żalem zawiadamiamy, iż niniejszy artykuł, znany również jako
Aborcja
odszedł w zaświaty oczekując należytego pożegnania.

Jeśli masz zamiar zakłócić jego wieczny sen – pamiętaj…!
Ty też kiedyś umrzesz!

Subtelność słowa aborcja w języku migowym
Aborcja jest trendy!
Mięsożernym przeciwnikom aborcji, do których przemówiły tego typu materiały, sugeruję obejrzenie filmów o tym, jak ubić zwierzę hodowlane. Będziemy mieli znacznie więcej wegetarian
Kobieta oświecona o filmach na temat przebiegu aborcji
Jestem przeciwny aborcji, bo jak pokazuje życie, wyskrobano nie tych, co trzeba
Janusz Korwin-Mikke o aborcji

Aborcja – usunięcie pasożyta z brzucha kobiety. Rzadziej mężczyzny.

Historia[edytuj]

Ludzie od początku istnienia niepokoili się rosnącymi kobiecymi brzuchami, bólami i złowieszczymi ruchami brzuchu. Przez tysiące lat ludzkość udoskonalała techniki walki z pasożytami, zaczynając od prostych metod mechanicznych, poprzez próby wyskrobywania ciała obcego rożnymi narzędziami, niekoniecznie do tego przystosowanymi, aż po nowoczesne elektroniczne ssawki i sprężynki.

Rozkwit technik antypasożytniczych na ziemiach polskich przypada na lata czterdzieste XX wieku. Wtedy to nasi bracia Germanie, jako pierwsi postanowili, że Polki na życzenie będą mogły usuwać pasożyty ze swoich brzuchów, na co nie pozwalali im polscy zamordyści i pro-pasożytnicze lobby. Także nasi bracia z Wołynia bardzo chętnie pomagali w leczeniu Polek. Byli na tyle uczynni, że w drodze wynagrodzenia za przebycie, bądź co bądź, bolesnego procederu, kobiety otrzymywały słodkiego kociaka. W miejsce po pasożycie.

Techniki[edytuj]

Najszybsza i najtańszą techniką aborcyjną jest metoda Falcon Punch. Jednak żadna metoda nie gwarantuje wyleczenia. Wyjątkiem jest technika, polegająca na zabiciu nosiciela (pasożyt obumiera po czasie).

Opinia społeczna[edytuj]

Nie ma jednoznacznych badań opinii publicznej na temat aborcji, ponieważ, zgodnie z teorią chaosu, nawet tak mały obiekt jak koperta jest w stanie wpłynąć na zdanie tysięcy badanych. Aczkolwiek najświeższe sondaże pokazują, że na pytanie: Czy Pan/Pani uważa, że przeprowadzanie aborcji powinno być legalne?, większość odpowiada Tak, uważam, że aborcja powinna być obowiązkowa.

Zobacz też[edytuj]

Crystal Clear app virussafe.png To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny medycyny. Jeśli wiesz, że należy przede wszystkim szkodzić – rozbuduj go.