Andrzej Strzelba

Disambug.svg Ten artykuł dotyczy polskiego publicysty. Zobacz też hasła o innych osobach o tym imieniu.
Andrzej Strzelba
Najnowszy, najzabawniejszy talk-show na świecie prowadzi jedyny w swoim rodzaju, wystrzałowy Andrzej Strzelba!
Jakieś głosy o Andrzeju Strzelbie
Mój przyjaciel Andrzej, ma na imię Andrzej… i ja też, chociaż nie… I to jest właśnie przyjaźń.
Olivier Janiak o Andrzeju
Żeby kózka nie skakała to z czekolady! Łahahaha!
Ulubione przysłowie Andrzeja

Andrzej Strzelba (właśc. Andrew Shotgun, ur. 13 października 1963 w Słupsku) – publicysta, jeden z bhaci Daltonów, ghoźny bandyta i phowadzący talk-show Pod Ghadobiciem Pytań. Znany przede wszystkim z wygłupu zwanego numehem z mikhofonem. Podobno poszukuje się go za bombahdowanie sławnych ludzi (z któhych jeden zwiał)… pytaniami.

Podobno jeden z gości śpiewał Słuchacz jedynego słusznego radia ocenzurował ten niegodny fragmentna hyj ciecia, ale w odcinku, w któhym Pani Szczuba zwiała, Andrzej Strzelba został zmuszony zaśpiewać piosenkę „Howehowy Haj”.

Jego gośćmi byli np. Miś Push-Upek, Królik, Mariusz Buzianocnik, Dywan Kibelfil, Rennie Siusiak, Dioda Elektrownia, Britnej Spirs – zastąpiona przez Zdzisława Wódeckiego.

Krecik.jpg To jest tylko zalążek artykułu związanego z postaciami fikcyjnymi. Jeśli rozpoznajesz Rumcajsa i Pszczółkę Maję – rozbuduj go.