Any key

(Przekierowano z Any Key)
Press any key to continue
Typowa prośba Microsoftu
eyy, a kcie jezd na glafiatusze glafisz annyy??
Reakcja typowego „uszyrzkodniga” na prośbę Microsoftu

Any key – klawisz wykorzystywany do uzyskania dostępu do 1337 funkcji programu. Niestety, lamerskie klawiatury go nie mają, przez co użytkownik jest zmuszony albo do kapitulacji, albo do spróbowania znalezienia innego sposobu na dotarcie do niego. Ostatnio Gazeta Wyborcza podała, że istnieją spekulacje, jakoby tym klawiszem miała być spacja. Sam podejrzany dementuje jednak te plotki.

Posiadanie nieaktualnych sterowników do Any keya jest częstym powodem zawieszania się Łindołsa.

Sposoby na klawisz Any

Walenie konia łbem w klawiaturę

Jest to prosty sposób znajdowania klawisza Any, ponieważ można go aktywować odpowiednią kombinacją klawiszy.

Naukowy

Mędrcy z Finlandii twierdzą, że należy wcisnąć: Ctrl + Alt + * + P + Q + ~

komentarz osoby próbującej: udało się mi wcisnąć i nic się nie stało!!! To mają być mędrcy?!?!!?!
odpowiedź: bo to trzeba zrobić jedną ręką, baranie! (przyp. tłumacza)

Rzut kotem na klawiaturę

Ten sposób podobny jest do pierwszego, z tym że kot biega szybciej po klawiaturze, co zmniejsza ilość czasu potrzebnego na znalezienie odpowiedniej kombinacji.

Rozpłakanie się

Niektóre systemy są czułe i współczują użytkownikowi.

Wygrzebanie

Czasem klawisz jest ukryty między dwoma innymi i wystarczy przyjrzeć się z bliska; do wygrzebania przydatna okazać się może wykałaczka.

Nowa teoria kombinacji

Powstała także teoria, na podstawie której musisz nacisnąć JEDNĄ RĘKĄ klawisze: Ctrl + Num Lock + Esc + Del + Tab + Insert. Nikt nie jest w stanie jej obalić, bo nikt nie ma aż tak długich palców. Według tej teorii po naciśnięciu powyższej kombinacji z klawiatury wysuwa się klawisz Any nad klawiszami strzałek. Teoria spuszcza jednak zasłonę milczenia w odniesieniu do sytuacji, w której to klawisz ten nie miałby wystarczającego miejsca na to, aby móc się tam zmieścić (dotyczy mniejszych klawiatur).

Galeria

Przypisy