Arma II

Arma 2 – gra komputerowa, określana też mianem swoistego symulatora wojny, lub symulatora roz[CENZURA]lu. Niezbyt popularna, szczególnie wśród kręgów graczy strajku liczydeł, gdyż jest do bólu realistyczna. Możemy tam zostać ni stąd ni zowąd rozpieprzeni przez myśliwiec z trzech kilometrów, czy zginąć od postrzału w nogę. I nie możemy powiedzieć, że to cheater!

Miejsce akcji[edytuj]

Gra toczy się w mitologicznej (wśród „armistów”) krainie zwanej Czarnorusią. Kraj ten jest lekko uszkodzony (czytaj: roz[CENZURA]y) przez wojnę domową między rządem a komuchami. Oczywiście, jak w każdą inną spokojną, nieszkodzącą nikomu kłótnię i tu musiało się wepchać NATO z Amerykanami na czele, robiąc więcej szkód niż pożytku szerząc pokój, dobrobyt, kapitalizm i demokrację.

Typy i przykłady uzbrojenia[edytuj]

W grze/symulatorze/na froncie mamy różne narzędzia służące do rozwalania wszystkiego dookoła (czytaj: robienia kolektywnego roz[CENZURA]lu na masową skalę), między innymi:

  • Broń palna – pistolety (Makarov), karabiny szturmowe (M4, AK-74), karabiny snajperskie (SVD);
  • Broń przeciwpancerna (RPG-7);
  • Samochody (Humvee, jakiś PRL-owski gruchot wyglądający jak duży fiat);
  • Czołgi (T-72);
  • Helikoptery „helgi” (Mi-24, AH-64, UH-1);
  • Samoloty „wkurwiacze” (A-10);

W nawiasach podano najczęściej spotykane przykłady, bo oczywiście tego jest jeszcze, bardzo uogólniając, w p[CENZURA]u więcej.

Typowy gracz Army[edytuj]

  • Uważa się za komandosa.
  • Zdarza się, że jest komandosem.
  • Kłóci się na TS, czy lepszy jest kałach czy M4.
  • Dość często jest strzelcem, żołnierzem OT lub innym typem nieudacznika życiowego.
  • Mimo, że gra ma już ponad osiem lat, to pisze do twórców dotaicje p0lakuff do kryyyy!!!111!!
  • W 99,99999% przypadków nie widział broni na oczy.