Avada Kedavra

Fan tego zaklęcia
Avada Kedavra to czary i magia!
Tomek Marlboro Zagadka o tym artykule
Avada Kedavra!
Ten sam człowiek po obrażeniu go
Zielono mi…
Narkomani o tym artykule
W sowieckiej Rosji to Potter rzuca na Voldka Kedavrę
Radziecka inwersja o tym artykule
No żesz k[CENZURA]rwa!
Ostatnie słowa Polaka po rzuceniu na niego Kedavry

Avada Kedavra (pol. Zakazane Przekleństwa) – jedna z najsilniejszych broni we wszechświecie. Jest bardzo skuteczna, gdyż nie zostawia śladów i jest praktycznie nie do pokonania (chyba, że mamy połączenie Pottera z Expelliarmusem). Aby jej użyć, wystarczy być czarodziejem i posiadać magiczny patyk. Należy do Zaklęć Nie Do Końca Wybaczalnych, za które idzie się do piekła Szpitala Psychiatrycznego im. św. Azkabana. Istnieją również mongolskie mugolskie[1] wersje tego zaklęcia.

Działanie[edytuj]

Czarodziej wyciąga różdżkę i kieruje ją w stronę delikwenta. Wrzeszcząc z całej siły (najczęściej w stanie nietrzeźwości) „Avada Kedavra!”, powoduje stylowy, zielony błysk ze swojego penisa patyka i wieczną niedyspozycję psychofizyczną tego drugiego. Banalne, prawda?[2]

Historia[edytuj]

Pochodzenie tego zaklęcia jest nieznane. Najprawdopodobniej wywodzi się ono z Estonii. Jej pierwowzorem było zaklęcie Mortaddin (pol. Martwy hałas), mogące ponoć zabić 300 smoków, jednak zaklęcie Avada Kedavra uznano za lepsze i mniej bardziej humanitarne.

Niektóre mugolskie odpowiedniki[edytuj]

Przypisy

  1. Czyli po prostu niemagiczne.
  2. Jeśli chcesz, wypróbuj to na teściowej.