Bebe Lilly

Masz hajs? Załatwiaj, czaisz, kurwa, hajs!
HAAALOOO, CHCE ROZMAWIAĆ Z DZIADKIEM!
Bebe chce rozmawiać z dziadkiem
Ja Lilly – tu Lilly.
Przykład ambitnego tekstu Bebe
Bye bye ciao, do widzenia, no pa!
A tu Lilly popisuje się znajomością języków obcych
A dzieci skąd się biorą, co?
Bejbe Lilianna udaje przed swoim dziadkiem, że nic nie wie

Bebe Lilly – znana z ogromnej miłości dla dziadka młoda rozkozaczona dziewczynka. Mimo tego, że ma rok, śpiewa przynajmniej jak czterolatek. Już umie posługiwać się telefonem i rozbraja serwisy Pentagonu za pomocą Painta. Ciekawostką jest to, że przeszła Mario na lewo.

Lilly zasłynęła wstawiając na YouTube teledysk, w którym zabawia się z lalkami, a przy okazji męczy przez telefon dziadka, który w wideoklipie pokazuje się jako Wielki Brat wystający głową z laptopa. Teledysk zyskał garść prześmiewczych opinii, co spodobało się wydawcy i postanowił nagrać płytę. Mój świat, bo tak oryginalny tytuł Bebe wybrała na spółkę z dziadkiem, zostało sprzedane w dziesięciu egzemplarzach, z czego dwa kupiły matki dla własnych dzieci, trzy – ludzie, którzy chcieli się trochę pośmiać, a pięć – samobójcy. W następnym teledysku, który można oglądać na serwisach internetowych, Bebe jest naga w dżungli, co spowodowało, że został on zakazany przez wszystkie możliwe [1] instytucje.

Przypisy

  1. i niemożliwe też!

Puzzle stub.png Autorowi tego hasła oderwało palce zaraz po tym, jak wklepał kilka zdań. Jeśli chcesz go zastąpić – rozbuduj to hasło.