Danuta Hojarska

Disambug.svg Ten artykuł dotyczy polskiej posłanki. Zobacz też hasła o innych osobach o tym imieniu.
Zawsze uśmiechnięta Hojarska. Trudno poznać, że tak pogodna może być osoba, której na klatce piersiowej rosną plecy goryla
Gdybym go spotkała, od razu bym go w pysk strzeliła i tyle.
Hojarska o Stefanie Niesiołowskim
Nigdy nie chodziłam w białych rajstopach, nie nosiłam też tylu złotych pierścionków. Tymczasem w programie ciągle tak mnie przedstawiają. W dodatku parodiująca mnie aktorka ma dekolt porośnięty jakąś sierścią. A ja przecież jestem normalną kobietą!
Hojarska o Szymon Majewski Show
Posłanko Hojarsko ja jestem!
Hojarska w Szymon Majewski Show

Danuta Hojarska, dawniej Hujarska[1] (ur. 2 stycznia 1960 w Malborku) – rolnik znad Malborka. Była w kilku partiach: ZSL, PSL i wreszcie Samoobrona. W tej ostatniej od Leppera nauczyła się bicia po ryju; w ten sposób palnęła Stefana Nisiołowskiego. W wyborach do chlewu zdobyła 8796 głosów i otrzymała pełny dostęp do ryjków z innej partii. W następnych wyborach zaczęła walić ponownie.

Paka[edytuj]

Pomagała Lepperowi wystawiać traktory blokujące ulicę. W 1999 chcieli ją zamknąć w pace, ale tak przywaliła sędziemu, że odwołał sprawę. W listopadzie 2002 została jednak skazana na rok więzienia w zawieszeniu na trzy lata zarówno za poprzednie wykroczenie, jak i za udawanie, że się ma świstek, który pozwala wyjść z paki. Oprócz tego kradła traktory, pługi i ciągniki.

Przypisy