Daron Malakian

Daron Malakian. Terrorysta w kapelusiku
Mówię wam, masturbacja jest świetna dla prawej ręki.
Daron Malakian o swoich technikach nauki gry na gitarze
We suck!!!
Daron podsumowuje umiejętności swojego zespołu
Jego idee były wielką inspiracją
Daron podczas wywiadu o jego największym idolu, Charlesie Mansonie

Daron Vartan Malakian (właśc. Տարոն Վարդանի Մալաքյանur, ur. 18 lipca 1975) – amerykański gitarzysta, ale po trosze i wokalista. Obdarzony bardzo charakterystycznym, wysokim i ryjącym bębenki wokalem, którego uwielbia używać do ekspresyjnego i nieuzasadnionego skrzeczenia. Pochodzenie ma ormiańskie, bo to gwarancja wstępu do System of a Down. Założyciel projektu Scars on Broadway, który jest tak nieznany, że sam Daron nie wie o nim wszystkiego.

Ciekawostki[edytuj]

  • Z chęcią grałby na perkusji, ale jego rodzice bali się reakcji sąsiadów, więc został zaopatrzony w wiosło.
  • Wyzbywa się agresji przez granie z kolegami i sztukę rysunku na Microsoft Paincie.
  • Jest fanem hokeja na lodzie, golfa, piłkarzyków, curlingu i snookera, lubi zabawy w pijanego. Kolekcjonuje czaszki, świeczniki i inne akcesoria dla kindergota.
  • Podczas koncertów lubi krzyczeć przekleństwa, patrzeć się martwym wzrokiem w oddalony punkt i ogólnie udawać natchnionego artystę.
  • Podczas kręcenia teledysku do „Chop Suey!” był tak pijany, że postanowił wymalować się czarnym markerem biurowym. Zdecydował też, że wskoczy w tłum spoconych szesnastolatków, w równie czarnych jak jego dziara T-shirtach. W przerwach od grania na gitarze i śpiewania przeżywał torsje.
  • Urodził się z kapeluszem na głowie, którego nie może zdjąć.

Zobacz też[edytuj]

Crystal Clear app knotify.png To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny muzyki. Jeśli wytrzymasz 10 minut w słuchawkach – rozbuduj go.