Fagocytoza

Słoń fagocytujący ser[1]
Ten sam słoń fagocytujący człowieka w grze
Histocyty są to wędrujące komórki tkanki łącznej, mogą pochłaniać ciała obce (fagocytoza) i je gromadzić.
Biologia o fagocytozie
Fagocytoza is HOT!
Paris Hilton o fagocytozie
Fagocytoza jest biała, a fagocytoza czarna...
Bracia Kaczyńscy o fagocytozie
Idę do lodówy, może znajdzie się coś wartego sfagocytowania.
Osoba o pustym żołądku, na temat fagocytozy
Ja tu tylko gram na basie.
John Deacon na moment przed fagocytozą

Fagocytoza – zjawisko biologiczne, chemiczne, fizyczne, logiczne, techniczne, matematyczne, ekonomiczne, fizjologiczne, fagocytozyjne. Dorywczo pracuje u skóry jako jej zjawisko, więc jest też zjawiskiem skórnym. Polega na wsysaniu jednej materii przez drugą.

Zastosowanie fagocytozy[edytuj]

Fagocytoza może być powszechnie stosowana w odkurzaczach, ale stosuje się ją także w klejach i domach publicznych. Ten pierwszy wziął umiejętność klejenia od organizmów przeprowadzających fagocytozę, a ten drugi przyciąga gości, po czym na specjalnym meblu uzyskujemy efekt przyssania, często bardzo długotrwały i trudny do zapłacenia/usunięcia.

Fagocytoza a ekonomia[edytuj]

Fagocytoza pomaga małżom w tworzeniu pereł. Dzięki temu od dziś na każdej uczelni ekonomicznej typu Oksford występuje osobna lekcja: 4 godziny dziennie fagocytozy. Jest to bez sensu, gdyż Wielka Brytania i ta jej Elizabeth nie potrzebują więcej pereł, niż mają. Kit. Mimo to jednak pereł potrzebują biedni i żebrzący pod kościołami angielscy przemysłowcy, którzy nie mają pieniędzy na kupno pałacu Neuschwanstein i muszą płacić za swoje posiadłości perłami.

Przypisy

  1. Albo na odwrót...

Jmtb02blueelephant.png Autor tego hasła został sfagocytowany przez głównego antagonistę gry. Jeśli nie boisz się go zastąpić – rozbuduj to hasło.