Halucynacje

Psychodeliczny kot.jpg
Psychodelic.jpg
„Nigdy nie wiesz, kiedy oni zaczną, a ty piszesz w śpiączce jak te antylopy na imprezie…”

Autor tego artykułu przedawkował… Właściwie to nie wiemy co. W każdym razie nie martw się, że nie rozumiesz tego artykułu. My też go nie rozumiemy.
Obejrzyj ten film na YouTubie
Mogła spaść na ziemię!
Obejrzyj ten film na YouTubie
Chlebak znowu wpierdolił cały chleb!

Halucynacje – filmy, wkręty, schizy, zawiechy. Jest to stan, w którym osoba nagle odkrywa wielką prawdę o życiu. U niewprawionych łapaczy proces ten zachodzi przy wsparciu substancji takich jak tanie wino, wódka lub zielsko.

Ciekawostki[edytuj]

  • Halucynacje można łapać również w autobusie lub podczas gotowania obiadu. Nie ma ograniczeń na tym polu.
  • Od niedawna w Polsce wprowadzono reformę, która umożliwia grupowe łapanie halucynacji. Przewodniczący grupy wpada na pomysł, a reszta łapie na ten temat halucynacje.
  • Zbiorowe halucynacje mają również pracownicy pewnego przybytku: wydaje im się, że są pożyteczni, a w kraju jest coraz lepiej.

Przykłady[edytuj]

  • Skąd te węże?
  • Widziałem wczoraj twoją mamę, jak parkuje w rzece. Wypłynęła na brzeg i powiedziała: „ale dobre pierniczki”.
  • Płynie trzech facetów w łódce. Jeden pyta się która godzina, a drugi wyjmuje termometr i mówi: „dzisiaj poniedziałek”. Jaki z tego wniosek? Nie zostawiaj roweru przed otwartą lodówką, jeśli chcesz wejść do windy w trampkach.
  • Cenzura2.svg, znowu chlebak zjadł cały chleb!
  • Hassam hassamah!
  • Zabierzcie ode mnie tę pompę ssąco-tłoczącą!
  • Ja pierdzielę! Cały fotel w zielu!
  • Babciu! Widziałaś moją tabletkę z napisem „LSD”?
  • Pal licho tabletkę! Wnusiu! A widziałeś smoka w kuchni?
  • Animatroniki wyskakują na ciebie z podpisami It's me.