Hrabia Dracula

Prawda, jaki przystojny?

Hrabia Draculatró wampir, wymyślony przez Brama Stockera, lubiący pić barszcz.

Jak Dracula został Draculą, czyli nabijanie na pal[edytuj]

Pewnego mhrocznego wieczoru Bram Stocker przyniósł do domu wielką historyczną księgę. Przeglądając ją, napotkał imię Vlada Draculi, szlachcica znanego z nabijania na pal swoich wrogów. Pisarz uznał słowo „Dracula” za przekozackie imię i nadał je swojemu bohaterowi.

Życie codzienne czyli polowania na dziewice[edytuj]

Pochodzący ze starego rodu Dracula większą część życia spędził w gotyckim, rozdupconym zamku w Transylwanii. Dnie przesypiał w gotyckiej trumnie a w nocy polował na dziewice. Posiadał wiele gotyckich umiejętności: nie rzucał odbicia w lustrze, zmieniał swój wizerunek, rozpływał się w powietrzu, itp. Z wykształcenia anglofil, miał zamiar przeprowadzić się do Wielkiej Brytanii i polować na angielskie dziewice, gdyż pozabijał wszystkie okoliczne dziewoje.

Śmierć czyli pal w serce[edytuj]

Drużyna łowców wampirów pragnąca śmierci Draculi, ganiała za biedakiem. Ponieważ jedna z łowczyń, Mina była ugryziona przez naszego bohatera, przewidywała jego działania. Sam Dracula nawiewał im aż do swojego zamku. Ukrytego w skrzynce hrabię przebito kołkiem (sposób wypróbowany na Lucy). Dracula umarł.

Zobacz również[edytuj]