Jasna Strona Mocy

Skocz do: nawigacja, szukaj

Jasna Strona Mocy – organizacja bojowa, której celem jest walka z reptilianami, masonami i inną big pharmą. Jej członkowie są zwolennikami naturalnego stylu życia, posiadają wiele talentów i dokonują wielu odkryć w obszarze medycznym, naukowym i językowym, a to wszystko na działce niejakiego Sanjayi, który jest równocześnie przywódcą JSM, liderem grupy religijnej Ruch Era Wodnika i samozwańczym królem Lechii. W jego „odkryciach” pomagają mu Miłar i mechanik Renio.

Jak zostać liderem Jasnej Strony Mocy?[edytuj]

Sanjaya pomimo wieku (59 lat) dobrze się trzyma. Geniusz i król Lechii zdaje sobie jednak sprawę, że zarówno on jak i Miłar zginą z rąk mafii watykańskiej, która powtórzy zamach sekty radiomaryjnej z 1992 roku. Aby objąć władzę nad kanałem, należy:

  • odrzucić dotychczasowe wierzenia. Koniec z wiarą w Jezusa–reptilianina, który stał się maskotką mafii watykańskiej. Prawdziwy Słowianin wierzy w prawa natury;
  • należy zadbać o zdrowie. Koniec z alkoholem, narkotykami, papierosami i mięsem. Zostają tylko owoce i warzywa z własnej działki zapychane chlebem. Dzięki zmianie diety oczyścić swój umysł od szkodliwych składników odżywczych, które pozwalają osiągnąć wyższy stan;
  • pić tylko plazmowaną wodę;
  • nie szczepić się i przestać chodzić do lekarza, zamiast tego stosować wlewy z witaminą C;
  • przestać uprawiać seks;
  • biegać codziennie pod Jeziorem Nyskim, dzięki czemu można osiągnąć wyższy stan.

Zamach na Sanjayę[edytuj]

W 1992 roku przedstawiciele sekty radiomaryjnej z Kazimierza Dolnego próbowali zamordować lidera Jasnej Strony Mocy. Grupa emerytów zmusiła Sanjayę do spożycia toksycznej dawki strychniny i wdychania opium z kulek na mole, przyczepionych do czapeczek z moheru. Sanjaya otarł się o śmierć, ale dzięki cudownej łasce boga New Age wyzdrowiał. Niestety na kilkanaście lat stracił wzrok, przez co nie mógł zobaczyć m.in. podręczników do fizyki dla klasy czwartej dzięki którym uzupełniłby braki wiedzy, przez co nie był w stanie ocenić zasięgu szkodliwych skutków reformy szkolnictwa z 1999 roku, którą przeprowadzili watykańscy agenci z AWS-u.

Charakterystyka bohaterów uniwersum JSM[edytuj]

  • Sanjaya (właśc. Sławomir Janaszek) – założyciel JSM, król Lechii, właściciel działki z „życiodajnym” ogrodem, na której dokonuje się wiele odkryć. To właśnie tam powstaje plazmowana woda cudów i inne wynalazki. Odpowiednik Boga w uniwersum JSM.
  • Miłar – druga ręka Sanjayi, odpowiedzialny za wywiady, odpowiednik Jezusa w uniwersum JSM.
  • Renio – mechanik, człowiek, który zna się na płaskiej Ziemi, gdyż potrafi wszystko zrozumieć na chłopski rozum, bez wsparcia satanistycznymi wzorami matematycznymi. To właśnie on pomaga w odkryciach Sanjayi i Miłara. Odpowiednik Ducha Świętego w uniwersum JSM.

Płaska Ziemia według Sanjayi[edytuj]

Sanjaya jest gorącym propagatorem płaskiej Ziemi. Dzięki dowodom, które dostarczył mechanik Renio oraz własnym badaniom, Sanjaya może przekonywać innych do swojego zdania (walcząc z tak zwaną „wirującą kuleczką”). Według Sanjayi:

  • Ziemia nie może być kulą, gdyż nikt nie zostałby w „wirującej kuleczce”, która rzekomo porusza się 1600 km/h;
  • gdyby Ziemia poruszałaby się, to codziennie widzielibyśmy inny układ gwiazd;
  • gdyby Ziemia byłaby kulą, to Felix Baumgartner widziałby wyraźnie krzywiznę;
  • gdyby Księżyc krążył wokół Ziemi i Amerykanie wylądowali tam, to państwa komunistyczne nie pokazałaby transmisji z lądowania. A tak pokazały, by wyśmiać fałszywkę kapitalistycznego świata;
  • teorię heliocentryczną stworzyli jezuici (tacy jak Mikołaj Kopernik), którzy celowo wprowadzili wartość średniej prędkości Ziemi wokół Słońca na 666 mil na godzinę. Dzisiaj jezuici są autorami obecnego systemu oświaty na świecie, przez co teoria heliocentryczna może pozostać w umysłach wielu dzieci;
  • „sputniki” krążące wokół Ziemi są tak naprawdę bezużytecznymi kamerami, które krążą nad Ziemią i są doskonałym materiałem do ukrywania przekrętów finansowych;
  • zachód Słońca jest możliwy – Słońce chowa się za horyzontem, a światło ma ograniczony zasięg, dzięki czemu „gaśnie”, ustępując gwiazdom i Księżycowi.

Inne obserwacje i odkrycia[edytuj]

  • Jezus był reptilianinem, fikcją i antychrystem;
  • Polska jest pod okupacją Watykanu;
  • Coca-cola to broń Syjonistów;
  • Chemtrails to manipulacja pogodą;
  • Obozy dla uchodźców to bazy wojskowe ISIS;
  • Polska” to nazwa korporacji;
  • Koncerty na Nowy Rok to satanistyczny okult;
  • Jan Paweł II promował NWO.

Odkrycia lingwistyczne Sanjayi i Miłara[edytuj]

  • Słowo bazylika pochodzi od potwora bazyliszka.
  • Słowo katedra to zbitka od słów kat i dra (zniekształcone dar), czyli to miejsce, w których kat darzy nas torturami.
  • Słowo kościół pochodzi od ściółki z kości (ofiar katolików, którzy spłonęli na stosie za Mieszka I.
  • Słowo Mieszko pochodzi od mieszka, rodzaju sakiewki na pieniądze (to tłumaczy, dlaczego Mieszko I sprzedał się Watykanowi).
  • Słowo prawda oznacza dobrze wykształconego prawnika, który daje (-da) prawa (praw-) pozwalające pokonać wrogów.
  • Słowo niebieski tłumaczy się jako nie bies, czyli bez biesa (diabła). To dlatego prawie wszyscy dumni Słowianie mają w swoich flagach niebieski kolor. A dotychczas tylko dwa kraje (okupowane albo przez Watykan, albo przez Rosję) nie mają żadnego niebieskiego elementu w swoich flagach).
  • Słowo modry (synonim niebieskiego) bierze się od przymiotnika mądry.
  • Słowo człowiek pochodzi od czeladnika, czyli ucznia. A więc człowiek jest kimś, kto uczy się całe życie.
  • Słowo sacrum oznacza coś z dolnego bieguna. Słowo to pochodzi z francuskiego sacrébleu.
  • Słowo seks pochodzi od niemieckiego sechs i jest określeniem na metodę ogłupiania narodu poprzez bezmyślne powtarzanie ruchów frykcyjnych.
  • Słowo satelity można rozdzielić na dwa wyrazy: sat pochodzi od Saturna i od satanizmu, elity to są elity - władza. Cały wyraz satelity to są satanistyczne elity.

Dzięki znajomości języka słowiańskiego, Sanjaya odkrył, że język ten nie mógł powstać przypadkowo, gdyż wyraźnie widać sposób myślenia twórców mowy. Dzięki temu można stwierdzić, że człowiek nie pochodzi od małpy (a więc Karol Darwin się mylił), tylko jest inteligentnym gatunkiem, który mógł stworzyć coś pięknego i logicznego.

Ciekawostki[edytuj]

  • Czołówkę Jasnej Strony Mocy stworzył brytyjski zespół disco Dead or Alive.

Zobacz też[edytuj]