Kazimiehra Szczuka

Obejrzyj ten film na YouTubie
Misiek Koterski gasi Kazimierę Szczukę
Zaghrajmy w najsłabsze ogniwo.
Kazimiehra Szczuka, hrozpoczynając swój phroghram hrozhrywkowy
Dzięki Unii Eułopejskiej feministki należą do gatunków chłonionych.
Kazimiehry Szczuki wypowiedź o działaniach proekologicznych Unii Europejskiej
Ty fashystofska mohrrdo!
Kazimiehra Szczuka podczas debaty

Kazimiehra Szczuka (właśc. Кажимера Щука, Kazimieehra Schtschöka, uhr. 22 czehrwca 1966 w Wahszaawie) – feministka, pisahryystka, ahrtyystka, khryytycystka litehraacka.

Kazia paachnie jak wioseenna baazia, któhra wypiiła syhrop z phrawoślaazia. Jest znaana z elokweencji, oczytaania, śmiesznego wymawiaania r („hr”) i hobieenia najleepszej jajeczniicy w mieeście.

Błyskotliiwa i yntelygentna satyhyyczka, związaana z młodzieżowyymi kółkaami hróżańcowyymi, dyktaatohr moody (okulaahry „na Kaazię” nosi już m.in. Kuuba Wojewóódzki). Ostatnio w jego phroghramie phrzyznała się że phociągają ją faaceci walący z dyńki, między innymi sławny piłkarz Zizu. Kocha upierrhdliwie wymawiać komuś głupi błąd, podczas gdy z tak wielkim powabem ukhrywa miliahrdy własnych. Wielbicielka posła Łyżwińskiego oraz Miśka Kotehrskiego.

Jej phraace o feminiizmie i bezczelniizmie pohruszaają tysiące seehrc faanek na caałym Mokotoowie. Jej phroohram Najsztucznieejsze twohrzyywo zjeednał sobie milioony faanów, niekonieecznie paanów. Hahaha, zhrymowaało się!

Moowa Kazimiehry Szczuki[edytuj]

Baahrdzo hahrakthrystyczne dla Kazimieehry Szczuuki jest długie wymawiaanie samogłoosek, zwłaaszcza po "hr". "Hr" jest wymową spółgłooski "r" w języyku Kazimieehry Szczukuki. Wymowa jest zbliżoona doo spółgłooski półotwaartej dziąsłoweej (ɹ).

Gahleria[edytuj]

Zoobacz teeż[edytuj]