Klub 27

Klub 27 – klub artystów, którzy z pewnych względów już nie tworzą.

Geneza powstania[edytuj]

Klub 27 cieszy się swoją sławą już od 17 stycznia 1892 roku. Tworzą go artyści, którzy uznali, że w swojej karierze nie napiszą już żadnej piosenki. A że traf chciał, że przypadkiem wszyscy kończyli karierę w tym samym wieku, zaczęto obwoływać delikwentów Klubem 27.

Członkowie[edytuj]

Oto lista niektórych członków którzy postanowili zwiększyć przychody zespołu dołączyć do Klubu 27:

  • Alexandre Levy – lubił dyrygować ludźmi dookoła. Tutaj znana jest jedynie data zakończenia kariery (17 stycznia 1892), prawdopodobnie w wyniku zadławienia tostem z serem.
  • Dickie Pride – ponoć słynny rockandrollowiec, ale mimo bycia wokalistą, w zespole robił za perkusistę, czyli po prostu włóczył się za zespołem dla towarzystwa i darmowych wstępów do barów. Pewnego dnia od tego chodzenia zachciało mu się spać, a z racji zapominania o śnie przez jakieś 10 dni zasnął snem wieczystym.
  • Brian Jones – wokalista Kamyczków. Znużony życiem, zauważył, że ilość tkanki tłuszczowej powiększyła się, więc postanowił nauczyć się pływać w pobliskim basenie.
  • Linda Jones – artystka R&B. Kiedyś przyśniło jej się, że się zabija. Następnego dnia głosy w jej głowie stwierdziły, że jeśli popełni dwa samobójstwa pod rząd dostanie +10 do szpanu i +100 tyś. dolarów na konto.
  • Peter Ham – lider Złego Palca. Po prostu wyprał się w pralce i postanowił powiesić się do wyschnięcia.
  • Kurt Cobain – strzelił mu do głowy pewien pomysł. Koleś od Nirvany, tłustych włosów i podartych spodni. Grunge'owiec jakich mało, bożyszcze zbuntowanych, gniewnych nastolatek zafascynowanych „Grą o tron”. Krążą pogłoski, że po prostu nie chciało mu się już tracić pieniędzy na szampony.
  • Amy Winehouse – wątroba nie wytrzymała skali jej pięknego skowytu, lecz w lipcu 2011 postanowiła wreszcie zerwać związek z alkoholem i spełnić postanowienie noworoczne.

Jak dołączyć do Klubu 27[edytuj]

  1. Załóż zespół muzyczny.
  2. Grajcie sobie do twoich 27 urodzin.
  3. Po ukończeniu 27 roku życia masz multum możliwości. Możesz na przykład spróbować nauczyć się latać, skacząc z dachu dziesięciopiętrowego wieżowca. Tutaj ważna jest twoja kreatywność.
  4. I pamiętaj: nie wolno ci zwlekać, bo wszystko przepadnie!