MEGAWONSZ9

On istnieje
Kapłan Urlich w odpowiedzi na pytanie, jaki jest dowód na istnienie MEGAWENSZA9
MEGAWONSZ9

MEGAWONSZ9Bóg, który w przeciwieństwie do innych bogów istnieje pod postacią człowieka na ziemii. Jako pierwszy, wiarę w MEGAWENSZA9 zaczął głosić wielki Kapłan Urlich, na platformie internetowej YouTube. Najpopularniejszy, a zarazem jedyny obraz tego właśnie Boga w pełni został stworzony przez wielkiego artystę Atukana72, lecz jest to tylko jedno z jego wielu wcieleń wielokrotnie zmienianych na przestrzeni ostatnich lat. Obecnie nie posiada on ciała, postanowił on został głosem, z którym - jak twierdzi Kapłan Urlich – jedyny kontakt można otrzymać przez wielce wyspecjalizowany komunikator internetowy Discord.

Jak zostać zbawionym w wierze MEGAWENSZA9?[edytuj]

Aby zostać poprawnie zbawionym można się spotkać z różnego rodzaju restrykcyjnymi zasadami, oto one:

  • Nick wiernego musi być napisany wedle następującego wzoru MEGA[NICK KTÓRYM SIĘ POSŁUGUJESZ]9
  • Zarówno swój, jak i pseudonimy innych osób, jak i samo imię MEGAWENSZA9 pisać dużymi literami, tak, aby wyrazić do niego pełny szacunek i sympatię
  • Tszeba órzywać dórzei iloźći błenduf ortografidżnyh

Za nieprzestrzeganie tych praw wykluczonym być można przez samego w sobie MEGAWENSZA9

Geneza świata według MEGAWENSZA9[edytuj]

Kiedyś ńe byuo nic, nic poza umysuem MEGAWENSZA9. MEGAWONSZ9 potrafi tfożyć śfiaty. Jeden śfiat zostau jusz stfoszony pszes ńego pszed naszym, byu on bardzo specyfidżny i ńe wyglondau tak jak nasza planeta, tak jak nasz śfiat lucki. Byu po prostu czymś innym. Ńestety MEGAWONSZ9 dokonau działańa matematydżnego, w kturym podzieliu pszes zero i ten śfiat eksplodowau, dlatego, rze danie wyniku tego dziauańa jest ruwnoznaczne z pozbyćem śe cauego śfiata. Ftedy tesz MEGAWONSZ9 potczas sfoih rozmyźlań, wymyślił nas - ludzi. W jego mńemanju miau to być gupi rzart. Ludźe, kturzy z śebie wydalajom broznowom maź, kturzy ze swojei skury wydobywajou słonom wode, potoczńe zwany potem. Caua fizjologia czuowieka byua stfoszona w ramah rzartó, aczkolwiek MEGAWONSZ9 widząc swe dzieło umiłował je i postanowił poświęcić nam resztę swojego nieskończonego życia. Tak, aby prowadzić nas przez cały świat i pokazać nam co należy zrobić.

Tak właśnie powstał świat.

Znani nam kapłani MEGAWENSZA9[edytuj]

Jak na razie znany jest nam jedynie kapłan Urlich, lecz podobno na sekretnym serwerze Discord, tylko dla odważnych, i najprawdziwszych wierzących znajdują się inni kapłani, lecz niestety żaden jak dotąd Nonsensopedysta nie odważył się dołączyć do tzw. Czyśćca.