Magdalena Gessler

(Przekierowano z Magda Gessler)
Disambug.svg Ten artykuł dotyczy polskiego buraka. Zobacz też hasła o innych osobach o tym imieniu.
Obejrzyj ten film na YouTubie
Magda Gessler i jej ślizg w Kuchennych rewolucjach
To smakuje jak gówno…
Magdalena Gessler porównuje doznania smakowe
O Boże! Co to?! Nie pamiętam, żebym to jadła…
Magdalena Gessler podczas codziennego płukania żołądka
Opłatek niedopieczony, wino trąci korkiem!
Magdalena Gessler podczas wizyty w kościele
Cholera! Miały być ziemniaki, a nie kartofle…
Magdalena Gessler w najlepszej restauracji w Warszawie…
Tłuste jak cholera!
Magdalena Gessler o Mięsnym jeżu
Golonka w pepitkę to jest to
Magdalena Gessler o swoim ulubionym daniu
Ta karta to akt zgonu
Magdalena Gessler o swojej karcie po kilku tygodniach

Magdalena Gessler (ur. 10 lipca 1953 w kuchni) – polska malarko-kucharka, właścicielka upadającej sieci restauracji „McGessler”. Znana też pod pseudonimem M. Geyser. Siostra lewackiego polityka Piotra Ikonowicza.

Życie codzienne[edytuj]

Magda Gessler każdego dnia wpieprza 17-daniowe obiady z przystawkami i aperitifem. Zazwyczaj obżera różne restauracje na terenie Polski. Jest typowym padlinożercą, ponieważ co by nie zjadła, śmierdzi trupem. Jest też pierwszą osobą, która zaliczyła kartofla i marchew do mięs.

Obecny mąż Magdaleny Gessler jest chirurgiem plastycznym i jako prezent ślubny dał jej przenośny aparat do liposukcji.

Kuchenne rewolucje[edytuj]

Pani Magda prowadzi w TVN program pt. „Kuchenne rewolucje”. Nadawany w porze obiadowej powoduje u oglądających takież rewolucje, tyle że żołądkowe. W ramach programu dobija upadające restauracje. No początek wyzywa właścicieli od dyletantów, kucharzy od patałachów, kelnerki od pokrak, a wieprzowinę od świń. Potem nakazuje przykręcić meble do sufitu, zastąpić mielonego stekiem ze słonia a jajecznicę – potrawką z żółwia. Następnie osobiście wszystko gotuje, miesza, przyprawia przyprawami, trzęsie włosami nad garnkami dodając coś od siebie, po czym wszystko wyrzucane jest na śmietnik, a na stół wjeżdżają potrawy przywiezione z warszawskich restauracji kuchmistrzyni. Wszyscy fałszywie się szczerzą do kamery lub płaczą. Na koniec za panią Magdą zamykają się drzwi. Kiedy te ponownie się otwierają, zazwyczaj staje w nich sanepid.

Kariera muzyczna[edytuj]

W maju 2012 Magda Gessler nagrała swój pierwszy i ostatni singiel, zatytułowany Bende Go Zjad! wraz z teledyskiem. Klip osiągnął bardzo dużą popularność (1. miejsce na POPliście Eremefefem), jednak pani Magda stwierdziła, że woli karierę telewizyjną, ponieważ jest bardziej dochodowa.

Prawdopodobieństwa[edytuj]

Prawdopodobnie Magdalena Gessler należy do GTW. W tej sprawie przesłuchany zostanie barszcz z uszkami.

Zobacz też[edytuj]