Michał Karmowski

Disambug.svg Ten artykuł dotyczy polskiego kulturysty. Zobacz też hasła o innych osobach o tym imieniu.
Obejrzyj ten film na YouTubie
Jaglak śpiewa swoją ulubioną piosenkę
Jak jeszcze raz mi powiesz, że jestem Michał Karnowski to wsadzę Tobie cały nakład w Sieci w tyłek!
Karmowski do osób, które mylą go z pewnym dziennikarzem
Hejka sportowe świry
Karmowski wita się ze swoimy fanami

Michał „Jaglak” Karmowski (ur. 28 stycznia 1979) – polski kulturysta, największy importer kaszy jaglanej w Polsce. Przez przypadek zrobił film motywacyjny. I nawet odniósł sukces, bo nie był adresowany do fanów MLM.

21 grudnia 2016 roku dorwał jednego śmieszka, który obrażał jego rodzinę. Zmierzył się z nim na solo. To znaczy na sali sądowej, a solówka polegała na tym, że zabrakło adwokatów. Dowcipniś, który kpił sobie z rodziny Karmowskiego dostał 400 godzin pracy społecznej oraz falę hejtu. A Jaglak dumnie ogłosił, że od przyszłego roku będzie wychowywać młodzież w zakładach poprawczych.

Michał Karmowski ma dobrze wykształcone nogi, piękne barki, dużo oleju w głowie (jak na kulturystę), wysoki dystans do siebie i inne zalety, które znikają, gdy Jaglak pokazuje klatę.

Ciekawostki[edytuj]

  • Jaglak wystąpił w programie życie bez wstydu;
  • Jaglak uważa kaszę jaglaną za królową kasz;
  • Jaglak jest sportowym świrem;
  • Jaglak zna przepis swojej żony na sernik z kaszy jaglanej i z rodzynkami;
  • Jaglak jeździ Maluchem [1] Chevroletem Camaro.

Przypisy

  1. A nie, to Hardcorowy Koksu nim jeździł

P vip.svg To jest tylko zalążek artykułu biograficznego. Jeśli widziałeś tę osobę na ulicy – rozbuduj go.