Obóz Narodowo-Radykalny

ONR.jpg
Ty kurwa frajerze pedale pierdolony, kutasiarzu, czerwony pierdolony komuchu, wyjebać ci?
Dumny patriota do wroga narodu
Ta tęcza nas sama zaatakowała!
ONR o Marszu Niepodległości

ONR – jedyna słuszna organizacja patriotyczna kultywująca pokój, miłość i oczywiście szeroko rozumiany patriotyzm. ONR zajmuje się głównie sadzeniem drzew.

Geneza

Pewnego letniego dnia, znudzona kradnięciem telefonów komórkowych i spuszczaniem wpierdolu grupka przyjaciół stwierdziła, że musi pomóc podupadającej ojczyźnie poprzez zamieszki rozbudzanie patriotyzmu w obywatelach. Chłopcy zajęli się wtedy akcjami dobroczynnymi na większą skalę, np. poprzez organizowanie spotkań przyjaciół narodu, spokojne przechadzki po ulicach Warszawy i wyżej wspomniane sadzenie drzew.

Coroczne spotkania

Aby kulturalnie świętować święto niepodległości, przedstawiciele ONR spotykają się co roku w stolicy naszego pięknego narodu, gdzie spokojnie dekorują ulice racami, ogniem i kałem oraz walczą z bronią się przed atakującą ich psiarnią.

Podstawowe zwroty członków

Logo of the United Nations.png To jest tylko zalążek artykułu związanego z organizacją. Jeśli należałeś do tej organizacji – rozbuduj go.