Partia polityczna

Partia polityczna – legalna zorganizowana grupa przestępcza, zajmująca się wyłudzaniem pieniędzy.

Wygrana w wyborach[edytuj]

Poprzez wygranie wyborów partia polityczna rozumie:

  • Że narodowi najbardziej spodobał się plan rutynowego i systematycznego okradania państwa.
  • Że może bezkarnie czynić ów proceder, ponieważ dzieje się to z woli narodu i za jego przyzwoleniem.
  • Że wszystkie chwyty są dozwolone, a dozwolone są dlatego, że właśnie taka a nie inna partia zwyciężyła wybory.

Różnice między partiami[edytuj]

Partia polityczna od partii politycznej posiada różnice w sposobie okradania ludzi, w kłamaniu i ściemnianiu oraz w ideach i przesłankach, którymi partie się kierują.

Zdementowanie[edytuj]

Pamiętaj! To zwykłe pomówienie! Każda partia polityczna ma na myśli jedynie dobro państwa, a tym samym jego obywateli i wszystkich klas społecznych. Każda partia polityczna chce, by wszyscy byli szczęśliwi, dlatego w rządzie nigdy nie ma kłótni, waśni, skandali i afer. Jeżeli ktoś twierdzi inaczej, jest wrogiem narodu i jego wspólnych celów.

Etymologia[edytuj]

Nazwa „partia” pochodzi od angielskiego słowa „party” (libacja). Odnosi się to zapewne do rodzinnej atmosfery panującej podczas obrad sejmowych.

Cel istnienia partii[edytuj]

Celem istnienia partii politycznych jest umożliwienie awansu społecznego ich członkom. Podstawowymi środkami umożliwiającymi ów awans są łapówkarstwo i kolesiostwo.

Zobacz też[edytuj]

Society.svg To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny polityki. Jeśli dostajesz wypieków na widok obrad Sejmu – rozbuduj go.