Polsat Sport

Prawdziwe logo stacji
To był gol obok bramki.
Jeden z komentatorów Polsatu Sport
Strasznie się spieszą...
Inny komentator PS podczas wyścigu F1

Polsat Sport (właść. Polszmat Szprot, PS) – polska stacja antysportowa zajmująca się powtórkami relacjami na żywo z meczów piłkarskich, siatkarskich, tenisowych, piłkarskich, rzadziej koszykarskich, jeszcze badmintonowych i piłkarskich, oraz wyścigów F1 i magazynów – nie zgadniesz – piłkarskich. Ostatnio jednak telewizja przerzuciła się na siatkówkę i transmituje ją 24 godziny na dobę w obu kanałach sportowych (bo Polska odnosi w niej sukcesy).

Początki[edytuj]

Któregoś dnia Zigi Solorzak postanowił założyć superstację sportową. I tak oto narodziły się początki relacji sportowych w Polsce. Kilka lat później, gdy oglądalność stacji wynosiła 67%, założył nową stację zwaną Polsat Sport Extra. Tam emitowane są ekstrakity ekstrahity sportu, takie jak Formuła 1, czy turnieje tenisowe ATP.

Polsat Futbol[edytuj]

Kiedy Polsat dostał prawka do powtórek (sic!) meczów Manchesteru City, Chelsea Londyn, Barcy, czy też Bayernu, założyli w pełni profesjonalną stację piłkarską. Obecnie to się opłaca bardziej niż wcześniej, gdyż mają prawo do 4 meczów Ti-Mobajl Ekstrakasy. Co ciekawe, Solorz jest też właścicielem Śląska Wrocław, więc pewnego dnia wspomógł sędziego finansowo i dał swojemu kochanemu klubowi drugie miejsce w lidze. Obecnie nieżyjący kanał, zamknięto z powodu małej dostępności.

Komentatorzy[edytuj]