Republika Południowej Afryki

Republika Południowej Afryki
Republika Apartheidu
Flaga RPA.jpg Coat of arms of South Africa (1932–2000).svg
Flaga Republiki Południowej Afryki. Czarny trójkąt symbolizuje ludność czarną, a reszta – białą Inaczej jest z godłem. Orzeł i korona symbolizują ludność białą, cała reszta – czarną
Stolica Dystrykt 9
Dewiza In apartheid we trust
Hymn Wzzzzzzzzzzzzzzzzzz!!!!!
Język urzędowy Praktycznie rzecz biorąc każdy.
Ustrój dyktatura czarnuchów
Religia Rasizm

Republika Południowej Afryki, d. Apartheid Everywhere – afrykański kraj będący genialnym przykładem co się dzieje, gdy murzynów spuszcza się ze smyczy i daje im władzę. Swego czasu najbogatszy kraj w Afryce – teraz zwija się z bólu niczym sąsiednie Zimbabwe.

Gospodarka[edytuj]

RPA trzyma się dzięki wydobyciu złota. Dość popularna jest turystyka – głównie odwiedza się zapuszczone stadiony po Mundialu z 2010 roku oraz wsiada do taksówek, w których kierowcy nie domagają się pieniędzy tylko gwałtu. Importuje się głównie broń z sąsiedniego Zimbabwe oraz chorych na AIDS z Lesotho i Suazi. Na eksport idą białe dzieci, które sprzedaje się do burdeli należących do wysoko postawionych polityków. Czasem się zdarza, że jakieś dziecko się zgubi po drodze i trafia do Angeliny Jolie.

Demografia[edytuj]

Znani mieszkańcy[edytuj]

  • Nelson Mandela – laureat pokojowej Nagrody Nobla. Dostał ją za to samo co nasz Lechu – czyli za zniszczenie dobrze działającego systemu.
  • Mark Shuttleworth – obecnie mieszkaniec Wielkiej Brytanii, turysta kosmiczny i taki buntownik, że założył Canonical Ltd i stworzył Ubuntu, pierwszą dystrybucję Linuksa, którą mogła używać twoja stara.
  • Benny McCarthy – piłkarz na eksporcie w Europie. Ulubione nogi Pawła Janasa. Dziś zapomniany.
  • Charlize Theron – biedna dziewczyna z przedmieść, która wyjechała do USA za chlebem i dostała Oscara za to, że stała się brzydsza, niż jest na co dzień.
  • Michael Dawson – gość, który (sądząc po nazwisku) nie lubi gadać o polityce. Hmm, w sumie to oprócz starego pustelnika, żyjącego w jaskini w Tybecie i niemieckiego czołgisty, który zginął w 1941 w bitwie pod jakąś wsią nikt go nie zna.
  • Oscar Pistorius – dawał nogę najpierw na paraolimpiadach, a potem na rozprawach sądowych.

Etymologia[edytuj]

Autorzy nazwy tej oto republiki położonej na południu Afryki niezmiernie wytężyli swoje mózgi obmyślając nazwę kraju. Nikt nie wpadłby na taki pomysł jak oni. Brawo!