Robert Burneika

Disambug.svg Ten artykuł dotyczy litewskiego pakera. Zobacz też hasła o innych osobach o tym imieniu.
Robert Burneika nie słuchał księdza Natanka i nie wie co się dzieje
Nie ma opierdalania się!!!
Koksu o ćwiczeniach na siłce
Będziemy dzisiaj pakować łapy
Dzienny plan ćwiczeń Koksa
Do MMA startuje po to, żeby udowodnić, kulturysta też potrafi
Robert i jego stosunek do walk
Nie ma lipy!!
Motto życiowe HK-a

Robert Burneika (ur. 8 lipca 1978 roku) – w kręgach naukowych znany jako jeden z niewielu przedstawicieli hardkorowych koksów (homo hardcorus cocsus), jest drugim co do wielkości ssakiem lądowym zamieszkującym Ziemię (przegrywa ze słoniem). W przeszłości gatunek ten występował na Litwie, jednak z powodu malejącej liczby krów, które są jego głównym pożywieniem, wyemigrował i osiedlił się ostatecznie na terenie USA.

Odżywianie[edytuj]

Hardcorowe koksy żywią się przeważnie mięsem wołowym w postaci stejków, ewentualnie całych krów i sterydami, nie gardzą jednak warzywami, które ułatwiają trawienie ciężkostrawnych, obfitych w białko pokarmów. Przedstawiciele gatunku rosną bardzo szybko i przez całe życie, stąd ciągłe zapotrzebowanie na białko. Innym, równie ważnym składnikiem diety jest paliwo rakietowe[1] będące dodatkowym, obok węglowodanów, źródłem energii. Hardcorowe koksy panicznie boją się małych kanapeczek, które nie są dla nich wartościowym odżywczo pokarmem.

Budowa ciała[edytuj]

Hardcorowe koksy, jak twierdzi sam przedstawiciel gatunku, składają się wyłącznie ze stuprocentowych mięśni. Dzięki stosowaniu paliwa rakietowego nigdy nie opierdalają się. Nadmiar energii wykorzystują w tzw. pompowaniu, dzięki któremu możemy cieszyć się bieżącą wodą.

Są jedynymi na świecie ssakami zmiennocieplnymi. Przed wykonaniem pracy ich mięśnie są zimne (prawdopodobnie w temperaturze otoczenia), można natomiast je ogrzać dzięki zastosowaniu Double Blast, który, jako mieszanina uranowo-plutonowa, wydziela ciepło w procesie rozpadu promieniotwórczego. Ciepło wstępnie rozszerza naczynia krwionośne i umożliwia wydajniejsze rozprowadzanie paliwa rakietowego i węglowodanów po całym organizmie. W wyniku pracy, ciała hardcorowych koksów ogrzewają się dalej, bardziej podnosząc (inaczej niż w przypadku homo sapiens) wydajność całego organizmu. Po wykonanej pracy, dzięki diecie bogatej w białko, przybywa kolejna warstwa dobrego mięśnia.

Cechy szczególne[edytuj]

Przedstawiciele hardcorowych koksów uważają się za nowy etap ewolucji człowieka. Są niezwykle silnymi i inteligentnymi stworzeniami, ponieważ trochę mózgu trzeba, żeby mieć takie geny. Biegle władają wieloma językami. Są urodzonymi żołnierzami, nie są mięczakami czy innymi dzieciakami. Mają naturalne zdolności dydaktyczne w dziedzinie wpierdalania jedzenia. Wykazują się również sporą charyzmą – skutecznie zachęcają kobiety do gotowania, co jest, w dzisiejszych czasach, szczególnie trudną sztuką.

Działalność dydaktyczna[edytuj]

Robert Burneika jest znanym naukowcem specjalizującym się w dietetyce. Prowadził szereg wykładów na temat zdrowego odżywiania się [2], w które wplatał często dygresje na temat znaczenia charyzmy mężczyzny w związku małżeńskim [3]. Burneika wypowiadał się również na temat szkodliwości alkoholu, który jest substancją uniemożliwiającą prowadzenie zdrowego trybu życia.

Działalność polityczno-religijna[edytuj]

Robert jest osobą bardzo tolerancyjną. Nie mógł jednak, dzięki wrodzonej wrażliwości, znieść ciągłych wojen religijnych, dlatego wygłosił bardzo przejmujące, wzniosłe przemówienie, w którym zapowiedział osobistą pielgrzymkę do Afganistanu w celu pokojowego zakończenia wszelkich sporów. Symbolicznym cięciem odetnie terroryzmowi religijnemu głowę, co należy rozumieć wyłącznie jako metaforę ostatecznego zakończenia wojny i rozpoczęcia się wiecznego pokoju na świecie.

Działalność muzyczna[edytuj]

Robert Burneika został zaproszony przez zespół Kaczy Sos do wspólnego nagrania. Utwór nosi nazwę „Nie ma lipy!!!” i jest dostępny w sieci.

Ciekawostki[edytuj]

Hardcorowymi koksami są też prawdopodobnie Mariusz Pudzianowski i Duke Nukem.

Przypisy