Senegal

Senegal
Stolica Rajd Dakar
Ludność brak informacji
Język urzędowy francuski
Ustrój demokracja
Religia Allah Akbar!
Waluta piasek i kamienie

Senegal – nieduże państwo afrykańskie, które znane jest tylko ze swej stolicy - Dakaru. Popularnym błędem myśleniowym jest to, iż Rajd Dakar odbywa się właśnie tu, w kraju piasku i buszmenów. Owe wydarzenie sportowe zostało przeniesione na niemalże drugi koniec świata w 2008 roku ze względu na duże stężenie Muzułmanów terrorystów, co na zawsze odmieniło historię Senegalu.

Geografia

Podobno Senegal i jego stolica znajduje się w gdzieś w Afryce, natomiast w 2008 roku kibice rajdowi doszli do wniosku, że chyba jednak położony jest gdzieś w Ameryce Południowej. Gdyby pogodzić obydwie teorie Dakar wraz ze swoim państwem usytuowany jest na Atlantyku. Prawdopodobnie Senegal to prastara Atlantyda, natomiast nigdy nie udało się potwierdzić tejże teorii.

Historia

Senegal był prężnie pnącym się w górę państwem. Nazywany on był Krajem Obfitości, lecz wszystko zmieniło się po pamiętnym w historii sportów motorowych roku 2008, kiedy to wszyscy kibice rajdów wyemigrowali z tego cudownego kraju. Stąd też brak informacji o jakiejkolwiek ludności zamieszkującej Senegal. Spacerując po pustyni można jednak czasem usłyszeć z oddali okrzyki „Allah Akbar!”, które sugerują, iż w Senegalu znajdują się jakieś istoty.

Sport

Najpopularniejszym sportem w Senegalu jest standardowe uciekanie przed chorobami i dzikimi zwierzętami. Ku zdziwieniu świata Senegal posiada reprezentacje w piłce nożnej, która miała okazje grać razem z Polską na mistrzostwach świata w Rosji. Reprezentacja ta musi być przynajmniej średnia skoro udało im się pokonać Polskę 2:1. Nie można się temu dziwić skoro tam w Afryce spierdalają przed lwami, no to później zapierdalają po boisku tak samo no i bambusy szybsze.