Shire

Shire

Shire Flag.png

Flaga Shire

Stolica Hobbiton
Władca Nasz kochany Sam!
Dewiza Legalize it!
Hymn Marihuany idą dostawy
Ustrój Anarchia
Religia Rastarafianizm
Skład narodowościowy 100% tłuściochy
Jednostka
monetarna
Kilo marychy = 20 obiadów.

Shiretolkienowy kraj ćpunów, rastarafianów i grubasów zwanych hobbitami. Słynie z wielkiego spokoju, radosnych mieszkańców, pacyfizmu, niechęci do nowości (chyba, że idzie o nowy gatunek) oraz najlepszego na świecie fajkowego ziela, palonego we wszystkich miastach, wsiach i polach. Tutaj rząd pozwala[1] wszyscy, nawet dzieci, robią co chcą – fajkowe ziele, amfetaminę, kokainę i wszystkie inne narkotyki są dostępne we wszystkich sklepach.

Gospodarka

Jak wiadomo gospodarka dzieli się na 3 dziedziny:

  1. Rolnictwo – rozbudowane, dosłownie wszędzie można zobaczyć pola uprawne.
  2. Przemysł – jedyne fabryki jakie można tu zauważyć to wytwórnie fajek i browary.
  3. Usługi – w sumie brak, chyba że darmowe degustacje marihuany można uznać jaku usługę.

Turystyka

Przemysł turystyczny jest bardzo rozwinięty, aż 69% miast zajmują gospody i hotele, w których można dużo się napić, odpocząć, skorzystać z usług seksualnych Sióstr Hobbitanek oraz pogadać o nowościach (np. Ceny w Hobbitonie spadły, bo eksport fajkowego ziela do Haradu został zwiększony kilkanaście razy). W jednym z takich hoteli zatrzymali się Frodo Baggins i Aragorn, po mocnym towarze zaczęli widzieć czarne postacie, próbujące je zabić. Więc jak widać przemysł turystyczny jest na wysokim poziomie – tak jak wszystko w Shire!

Mieszkańcy

Typowy dom pełen marychy
Info.png Główny artykuł: Hobbit

W Shire jest wiele miast, ale jeszcze więcej pagórków, w których drążone są tunele, dzięki czemu mogą mieszkać tam krety hobbici. Całymi dniami wylegują się na słonku, a w przerwach (noc) pełnią rolę ogrodników sadzących ziele i chmiel, palone potem w fajkach lub używane do produkcji piwa, słynącego w całym Śródziemiu ze swojej jakości.

Ciekawostką jest, że hobbici jedzą tylko jeden posiłek dziennie, jednakże zjedzenie go zajmuje cały dzień i pół nocy.

Wykształcenie? Hobbici są bardzo inteligentni, aż jeden na 94 umie przeczytać litery A i B!

Krajobraz

Przeciętny krajobraz w Shire

W Shire krajobraz nie jest zbytnio zróżnicowany. Składa się z:

Mimo małej powierzchni mieszkalnej, cały czas pojawiają się tam nowe rzesze ludzi, głównie wyśmiewane karły z Południa, oraz elfy, które bardzo lubią spokój.

Przypisy

  1. W końcu tu jest anarchia, nie?