TVP ABC

Obejrzyj ten film na YouTubie
Audycja jakich wiele w TVP
A oto i logo tego podłego kanału

TVP ABC – kanał telewizyjny sieci TVP przeznaczony dla dzieci i mający na celu wypranie ich mózgów tak, aby już nigdy nie zdecydowały się na inne telewizje (TVN , Polsat , Puls itp.). Pranie mózgów ma też na celu sprawienie, by ofiara zaczęła męczyć rodziców o wysłanie SMSa konkursowego za 4 złote.

Historia[edytuj]

Utworzenie kanału dziecięcego TVP zostało oficjalnie zapowiedziane w styczniu 2013. Wtedy wpadnięto na pomysł że to dzieci kiedyś będą mogły opłacać telewizje. Jednak, że leniwość ludzka nie zna granic, wystartował on dopiero za rok, 15 lutego o godzinie 6:55. Zapewne powodem tego zdarzenia było usunięcie „Dobranocki”.

Działanie[edytuj]

Metoda kanału jest dziecinnie prosta: wraz z programami pozornie edukacyjnymi, wysyłany jest sygnał elektromagnetyczny wpływający na budowę mózgu dziecka. Stwierdzono ,że osoby, które oglądały TVP ABC, zatraciły cały majątek na konkursy kanału TVP.

Skutki uboczne[edytuj]

Wpływanie na fale mózgowe ma swoje efekty uboczne. U ponad 69,69% dzieci stwierdzono niedojeCenzura2.svgnie mózgowe w zaawansowanym stopniu. Mimo to, kanał ten nie został zamknięty, gdyż uznano, że to nie jest nawet choroba.