Vikash Dhorasoo

W wieku 30 lat Vikash wciąż jest młody...
Serwis pilka.pl o wieku Vikasha
Łikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasz Doraso
Szpaku o Vikashu

Vikash Dhorasoo (ur. 10 października 1973) – piłkarz grający na pozycji pomocnika. Rodzice Vikasha byli Hindusami, więc posiada on dwa obywatelstwa. W reprezentacji Francji zagrał 18 razy i jakimś cudem strzelił gola. Koledzy z szatni nazywają go karłem, gdyż mierzy sobie 169 cm wzrostu.

Kariera[edytuj]

Vikash zaczynał karierę w slumsach na północy Indii. Marząc o prawdziwej karierze przeniósł się do Francji, gdzie zaczął grać w Le Havre. Wałęsał się przez kilka dobrych lat na liście transferowej aż zakorzenił się w Livorno. Po roku gry we Włoszech znudziło mu się i postanowił odejść se na emeryturę. Jego największym sukcesem (oprócz kilkuletniego grzania ławy w Ligue 1 i Serie A) jest to, że zagrał aż w dwóch meczach na mundialu w 2006 roku. Nieistotny jest tu fakt, że wchodził z ławki w okolicach 80 minuty. Z innych „wielkich” osiągnięć tego piłkarza wymienia się dwukrotne mistrzostwo Francji w latach 2003 i 2004.

A.C. Milan[edytuj]

W 2004 roku Vikash postanowił zaniżyć średnią wiekową w Milanie (miał wówczas 31 lat) i podpisał z tym klubem kontrakt. Niestety, jak nietrudno się domyślić - grzał ławę i z płaczem opuścił San Siro.

Ciekawostki[edytuj]

Podobno Vikash na stare lata chce grać w piłkę w lidze hinduskiej.

Przyjecie.jpg To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny piłki nożnej. Jeśli odróżniasz Borubara od Perejry – rozbuduj go.